Mamma med to søte små Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Er 1 uke til IKM, håper denne uken går fort! Har hatt litt gravidsymtomer de siste dagene, men er redd det kun er innbilning. Har hatt murrende mage.litt vondt. I dag er jeg veeeldig kvalmen, er på mitt 8`ende knekkebrød nå og så har jeg veldig vonde brystvorter. *håpe håpe* Etter en SA tidligere i sommer, hadde det vært veldig kjekt hvis det klaffet denne mnd. Lykke til alle dere andre prøvere!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Dette hørtes kjempelovende ut! Jeg testet positivt på fredag (men mistet desverre) og jeg hadde veldig vonde brystvorter fra ca en uke før IKM. Kvalme er jo også et veldig godt tegn. Lykke til! Håper du tester positivt!
Mamma med to søte små Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Ja vi krysser alt Det var vedlig trist å høre at du har mistet, vet hva du går igjennom. Og det er ikke noe kjekt. Håper det klaffer for dere snart!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Tusen takk:) Nei det er ikke noen hyggelig opplevelse å miste. Trist å høre at du har vært gjennom det samme. Krysser fingrene for at det har klaffet for dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå