Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Nå er nettopp min kjære reist igjen.Han jobber i en annen by og er hjemme kun vær 2 eller tredje helg.Så nå er det så tomt og trist her.Blir vel noen timer med gråting nå ja.Noen andre som har det som meg?
Brummeline3barnsmor Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jepp, skjønner hvordan du har d....typen min er bare her ennenhver helg...han bor 6 timer unna...
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 huff ja, skjønner veldig godt hvordan du har det. kjæresten min bodde før 2 timer unna, og var hos meg ca annenhver helg, men nå bor han 9-10 timer unna så det blir enda sjeldnere :-S
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 jeg syns det er ¨så tungt å være alene om alt i hverdagen.savner å dele gleder og sorger i det daglige.Håper snart vi kan bo sammen alltid igjen.
Neetamor-mednyspire Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 ja min kjære jobber i en annen by.. er her de helgene det passer seg slik med jobben! og skal være her hver 4 uke så lenge det er avløser som kan ta jobben hans.. så tomt å ensomt når han ikke er her!! savner han så utrolig mye! har heldigvis jentungen på 4 rundt meg-så jeg slipper å være helt alene i huset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå