Gå til innhold

Hvordan går det med bursdagssiklerotten min???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sååå bra så;-) Hehehe....

Jeg fikk armbånd, klær, mobil (ja, jeg mister den hver måned so to speak), kamera og penger (typisk og kjedelig....) Også fikk jeg ring og armbånd fra kjæresten min igår da:D Miihi:D

Hvordan går det med nissebikinijenten min?=P

Skrevet

Mihiii du er heldig :-D

Her går det fint, jeg er alene med lillegutt, og spiller sanger for han, må jo lære han opp:-D

Skrevet

Heldig og heldig... Synes de var mindre oppfinnsomme=P

Hehe...Lucasgutten blir hans fremtidige nick her inne;-) Så skal han synge litt songs for oss han og=P!

Skrevet

*knis* Ikke sant??

Høres lurt ut:-D

Syns det er greit med penger og sånt, jeg;)

*shoppe shoppe shoppe og dollartegn i øynene*

Skrevet

Joda, men det er kjedelig å få penger når jeg ikke føler at jeg trenger eller har lyst på det... (men faren min vet ikke hva jeg liker, så var ikke noe sjokk=P)

Må ikke ha $ i øynene, men £££££££££ (du skal jo trossalt til England....) Miiiihi=) Jeg og da, kanskje du dylter borti meg=O

Skal lete etter nissebikini til deg når jeg drar til London snart... Så skal jeg si ifra hvor du finner det;-)

SMASK

Skrevet

Wooops ja stemmer det, er fortsatt inne i pokerverdenen, og der går det i $$$$$$$$ ;)

Nissebikini i London, mihi, kanskje jeg skal gå med den på kamp:-p

SMASK tilbake:-p

Skrevet

Hehehe, din pokeravhengige jente=P

Nissebikini fins garantert i London - og jeg vet hvor jeg skal lete.... Så du slipper nok ikke unna! Kanskje jeg tilogmed kjøper den og sender deg den til bursdagen din... HAHAHAHA!!

Skrevet

Hehehehehehehe da vet jeg ihvertfall om en som blir glad:-p

Mihiiii;)

Pokeravhengig jeg??? Neeeeeida $£$£$£$£$£$£$£$£$£$£$£$

Skrevet

Haha... Fra nå av får jeg bare holde øynene åpne for en slik en nissebikini:)! HOOOT

Skrevet

*kniiiizz*

Nissebikini er moro (med mindre bildeexchange er påkrevd ved mottakelsen.......)

Skrevet

Nå starter du med denne storforlaningen din, igjen!!!! SÅKLART er bilde exchange påkrevd ved mottakelsen av en lekker nissebikini! Jeg skal finne en frekk og - så det er sagt...

Nå er jeg derimot ikke helt overbevist om hvorvidt jeg kommer til å sette pris på å se deg i den nissebikinien, så et litt bedre diskre bilde er kanskje ikke å forakte. For din egen sikkerhet og, liksom....

Evt. kan du sende bilde nå:) Siden jeg har bursdag og greier....Hadde liksom ikke vært å forakte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...