Gå til innhold

noen som har tips til pappa gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst å kjøpe noe til min kjære nå som han blir pappa.. men vet ikke hva jeg skal finne på!

en liten ting som sier takk for støtten gjennom disse mnd med hormoner i tide og utide..

tips noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på nappyhead finnes det mange morsomme og tøffe t-skjorter og gensere med påtrykk til både far og barn:) kanskje ikke en "romantisk" gave da men..;)

Skrevet

Er nappyhead en nettside? Fant den ikke...

Skrevet

Så søtt tenkt!

:-)

Jeg tenkt meg godt om, funnet en liten men personlig gave du vet han ville satt pris på...du kjenner mannen din best! :-)

Da blir han garantert overrrasket og glad!

Lykke til!

Skrevet

Jeg gav en bok om det å være pappa, visdomsord og dikt.. Skjønt det kommer jo helt ann på hvordan pappa du har til barnet ditt.

Noen kan jo sette like stor pris på fotball-billetter, klokke, en fin genser,

et framtidig hotellopphold-gavekort... Et hotelldøgn i nærmeste by. kan gjøre susen for slitne par etter den første spebarnstiden :-)

Det viktigste er omtanken og kanskje kortet bak gaven..

Skriv ned gode ord som får han til å¨vokse :-)

" Det er de menneskene som får andre til å føle seg "store" som er virkelig store..."

Jo mer omtanke du gir, jo mer får du igjen. Lykke til!

Skrevet

...det var en fin tanke!

Er det noen som fortjener noe, er det pappaen som har holdt ut og støttet oss gjennom svangerskap.

Jeg har kjøpt allværs jakke- og bukse, jeg..tenkte det kommer godt med når vi skal ut og trille...(han trengte det jo også)...

Håper han blir glad!

Skrevet

Jeg har laget et album jeg...med bilder av oss to. gjennom svangerskap...skrevet personlige ord til han om hvor mye han betyr for meg...med plass til å lime inn bilder av gullet vårt når hun blir født...

Har tatt litt tid, men vært koselig som bare det..kjekt å ha en hemmlighet på lur!

Ikke noe dyrt og fancy, men veldig personlig...

Skrevet

...min samboer får hjemmelagede "gavekort".

Har laget et gavekort til han som han kan disponere når han vil..med dette innholdet (et utvalg)

-massasje

-sove lenge om morgenen

-selvvalgt middag laget av meg, med dessert

-selvvalgt kake, bakt av meg (han er skikkelig kakemons)

-kino

-jakthelg med gutta..når han selv vil..

-frisør-besøk

Håper han liker det...

Skrevet

min skal få gavekort på tatovering han...har alltid vært innstilt på at han skal ha navnet og fødselsdatoen til barna sine tatovert, så jeg vet jo at det er noe han setter pris på i hvertfall,selv om det kanskje ikke er så personlig=)

Skrevet

Vi skal bestille oss en helg på spa hotell, allerede bestilt barnevakt:):) Bare oss to, fy fanden eg glede meg!!!!!!!

Vi snakket litt om denne pappa gaven og mamma gaven, og han syns at me skulle heller gjør noe ekstra, noe til oss begge:)

Kunne jo ikke krangle me det da...:):)

Skrevet

Diamanter og roser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahahahahahahaha

Skrevet

Min får ingenting han. Men det har en del å gjøre med at han har selv bursdag bare to uker for babyen kommer. Dessuten så har han fått masse gaver av meg underveis + at han har ikke vært så støttende som jeg gjerne skulle ønsket, da han ser på alt som har med svangerskapet på som et ork. Han har også vært en av de kommende fedrene dere har lest om her de siste dagene som er utrolig umoden, og som MÅ drikke hver helg.. Så ingen kreditt ute å går her nei!

Meeeen om han hadde fortjent det så skulle han ha fått massasje, en tur hos ekte barberer (?), en helaften akkuratt slik han måtte ønsket det eller noe i den duren.

Skrevet

Hva med en klokke til 32.000????!!!! Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...