sjara Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Da jeg var liten sa jeg visst litt av hvert. Mamma har det med å trekke frem følgende "historier"/utsagn: 1. "Mamma, hvis voven sier vov-vov, da sier vel sauen sau-sau?" 2. En morgen da jeg bare var to-tre år, oppdaget mamma at jeg ikke lå i senga mi. I tillegg sto ytterdøren åpen, så mamma ble ganske stresset. I øyekroken så hun imidlertid meg oppi et av trærne i hagen. Jeg hadde kledd på meg selv, hadde morgensveis og tøflene på feil fot - og klamret meg til treet. Da mamma spurte hva jeg gjorde oppi treet svarte jeg: "Jeg skal bare besøke han guden litte granne. Er snart tilbake".
mossemamma Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Haha, ser for meg dette med treet! Da jeg var liten (under 3 år) tittet jeg opp på mamma med store øyne og sa "det er ikke rart at pappa er så rar, han kommer jo ikke fra norge, han kommer fra nordland han!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå