Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Varierer mellom 8-12 grader her vi bor. Jeg føler vel selv at den bør vi vente med til minusgrader...bare lurer. Ser småttiser i dresser, men litt vanskelig å vite på avstand om det er forete dresser eller parkdresser. Har bodd inntil nylig i Baltimore, USA....og der er det en helt annen temperatur på denne årstiden - og jeg har aldri hatt småbarn i Norge før. Kan noen gi meg råd?
Mogop fikk augustgutt Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Alt for tidlig -bruk et lag tynn ull under vanlige klær eller uforet dress. Ned mot 0 grader og gjerne litt under så kan du vurdere foret dress.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Her vi bor blåser det mye, og vi veksler mellom vårdressen og vinterdressen allerede. Når kulda virkelig setter inn kommer vi til å fylle på med ull og fleece under. Synes det er viktiger å kjenne på været enn å se på kalenderen.
Mamma til 3 <3 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Her varierer gradene veldig(østlandet) ,men mange av barna i barnehagen som datteren min går(inkl henne) bruker dresser allerede. Da med strømpebukse og tynn genser under. Dette er vel mest ¨på de dagene som det blåser mye i lufta.
karro Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Hei! Bor på Østlandet, men har ikke vurdert å bruke vinterdressen enda. Synes det er alt for varmt. Hoøder med uforet dress. Får heller ta på litt ull under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå