Gå til innhold

For tidlig med foret vinterdress nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varierer mellom 8-12 grader her vi bor. Jeg føler vel selv at den bør vi vente med til minusgrader...bare lurer. Ser småttiser i dresser, men litt vanskelig å vite på avstand om det er forete dresser eller parkdresser.

Har bodd inntil nylig i Baltimore, USA....og der er det en helt annen temperatur på denne årstiden - og jeg har aldri hatt småbarn i Norge før.

Kan noen gi meg råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for tidlig -bruk et lag tynn ull under vanlige klær eller uforet dress. Ned mot 0 grader og gjerne litt under så kan du vurdere foret dress.

Skrevet

Her vi bor blåser det mye, og vi veksler mellom vårdressen og vinterdressen allerede. Når kulda virkelig setter inn kommer vi til å fylle på med ull og fleece under. Synes det er viktiger å kjenne på været enn å se på kalenderen.

Skrevet

Her varierer gradene veldig(østlandet) ,men mange av barna i barnehagen som datteren min går(inkl henne) bruker dresser allerede. Da med strømpebukse og tynn genser under. Dette er vel mest ¨på de dagene som det blåser mye i lufta.

Skrevet

Hei!

Bor på Østlandet, men har ikke vurdert å bruke vinterdressen enda. Synes det er alt for varmt. Hoøder med uforet dress. Får heller ta på litt ull under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...