Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Varierer mellom 8-12 grader her vi bor. Jeg føler vel selv at den bør vi vente med til minusgrader...bare lurer. Ser småttiser i dresser, men litt vanskelig å vite på avstand om det er forete dresser eller parkdresser. Har bodd inntil nylig i Baltimore, USA....og der er det en helt annen temperatur på denne årstiden - og jeg har aldri hatt småbarn i Norge før. Kan noen gi meg råd?
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Ja jeg personlig synes det er altfor tidlig, vi venter til rundt 0 grader.
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Når vi går tur bare i baby-bjørnen, har vi på dress, men bare body og strømpebukse under, men i vogna venter vi en stund til..
engajente Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 vil jo si at det kommer helt ann på hva de har under..... sitter de i kortermet body i en foret vinterdress kan det vel ikke være så ikke, men er de fullt kledd på med ull ++ og i pose må de jo renne bort...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 HI Kan jo nevne at barna mine er 8 mnd og 2,5 år.....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 til babyen din ville jeg nok valgt strømpebukse og body udner en f.eks fleezedress under dyne/teppe eller i en høstpose. Til 2,5 åringen din, tja...spørs jo litt om han/hun er veldig aktiv av seg slik min 2-åring er. Jeg kler hvertfall min 2 åring i bukse, sokker, body og en genser under en parkdress i samme vær. vil si det er altfor tidlig med vinterdress (foret nå). du skal nok se at kulda innhenter oss før vi aner...hehe...Og i Oslo kan det fint bli minus 15 eller mer. Litt vanskelig å forestille seg nå..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå