kvirrevirrevitt Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hele bleieperioden?? Brukte tøybleier på begge to de første seks mnd (bambinomio) -men syntes den større strls ble altfor klumpete, sa da slutta vi. Nå har jeg "gjenoppdaget" tøybleien, -finnes jo så mange fine nå!-og lurer på om dere syns jeg er GAAAAL som vurderer å begynne m de på minsten igjen? Han er snart 11mnd
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Vi har planglagt å bruke det hele bleieperioden...han er bare to måneder nå da..
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Så lenge bhg går med på det, så er det jo bare fordeler å bruke tøybleier hele perioden. Poden her er to, har gått i bhg over et år og bruker selvsagt fremdeles tøybleier. Imsevimse er favoritten her, den er veldig lite klumpete i seg selv og kan enkelt reguleres med innlegg. Han viser litt interese for potte og do allerede og sier ofte i fra når han gjør ting. Men vi har ingen ambisjoner om at han skal bli tørr før nestemann kommer i mars (da får jo storesøsken ofte tilbakefall uansett), men før han blir tre tror jeg er realistisk. Men han bestemmer tempoet selv. Har stor tro på at tøybleiene hjelper ham med å lære dette!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Vi brukte tøybleier på guten vår fram til han var 18 mnd. Deretter blei det "ufrivillig" stopp - vi har budd hos andre, og ville ikkje "plage" dei og belaste deira vaskemaskin med bleiene. Kjem til å begynne på'an igjen når vi flyttar for sjølv. Lillegut er no to år.
plutseligbolle Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Vi har tenkt å bruke det ut bleieperioden. Jeg synes alle som bruker tøybleier er veldig smarte! Lykke til!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Foreløpig har jeg tenkt å bruke det hele bleieperioden, men vi får se, vet ikke enda. Hun er bare 8 uker nå.
sak66 Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Her bruker vi tøybleier hele bleieperioden:)
Sjalabais Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Ut bleieperioden :-D Synes ikke du er gal som vurderer å begynne på'n igjen :-)
Tuppelure Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Vi skal bruke hele perioden, kan ikke tenke meg noe annet enn det jeg. Synes ikke du er gal om du vil begynne med det igjen. Jo mindre avfall vi slenger fra oss jo bedre Go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå