Gå til innhold

Hvor lenge har dere tenkt å bruke tøybleier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele bleieperioden??

Brukte tøybleier på begge to de første seks mnd (bambinomio) -men syntes den større strls ble altfor klumpete, sa da slutta vi.

Nå har jeg "gjenoppdaget" tøybleien, -finnes jo så mange fine nå!-og lurer på om dere syns jeg er GAAAAL som vurderer å begynne m de på minsten igjen? Han er snart 11mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har planglagt å bruke det hele bleieperioden...han er bare to måneder nå da..

Skrevet

Så lenge bhg går med på det, så er det jo bare fordeler å bruke tøybleier hele perioden. Poden her er to, har gått i bhg over et år og bruker selvsagt fremdeles tøybleier. Imsevimse er favoritten her, den er veldig lite klumpete i seg selv og kan enkelt reguleres med innlegg.

Han viser litt interese for potte og do allerede og sier ofte i fra når han gjør ting. Men vi har ingen ambisjoner om at han skal bli tørr før nestemann kommer i mars (da får jo storesøsken ofte tilbakefall uansett), men før han blir tre tror jeg er realistisk. Men han bestemmer tempoet selv. Har stor tro på at tøybleiene hjelper ham med å lære dette!

Skrevet

Vi brukte tøybleier på guten vår fram til han var 18 mnd. Deretter blei det "ufrivillig" stopp - vi har budd hos andre, og ville ikkje "plage" dei og belaste deira vaskemaskin med bleiene. Kjem til å begynne på'an igjen når vi flyttar for sjølv. Lillegut er no to år.

Skrevet

Vi har tenkt å bruke det ut bleieperioden. Jeg synes alle som bruker tøybleier er veldig smarte! Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Foreløpig har jeg tenkt å bruke det hele bleieperioden, men vi får se, vet ikke enda. Hun er bare 8 uker nå.

Skrevet

Ut bleieperioden :-D

Synes ikke du er gal som vurderer å begynne på'n igjen :-)

Skrevet

Vi skal bruke hele perioden, kan ikke tenke meg noe annet enn det jeg. Synes ikke du er gal om du vil begynne med det igjen. Jo mindre avfall vi slenger fra oss jo bedre :) Go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...