Gå til innhold

Hvor mange er det som fullammer her inne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fullammer....gutten er snart 6 mnd og legger fortsatt på seg fint. Fortsetter med fullamming så lenge utviklingen går som den går og gutten blir mett og fornøyd.

Skrevet

jeg fullammer! (wohoo, ingen selvfølge sånn som vi har sliti, men nå går det fint:)) jenta mi er 3 mnd.

men dersom det skulle knipe en eller annen gang, har vi NAN i skapet vi da. men har ikke hatt bruk for det på mange mange uker. :)

Skrevet

Jeg fullammer. Hun er blitt fire måneder, og jeg håper på å få fullamme en god stund til.

Skrevet

Jeg gjør, han er 4 mnd no...=)

Skrevet

Jeg fullammer. Jenta mi er ikke mer en 3 mnd ennå, så det blir spennende å se hvordan ting blir fremover. Hun sov lengre i strekk om natten, så spørs om hun må begynne på noe mer før hun blir 6 mnd.

Skrevet

mente å si at hun sov lengre om gangen om natten før enn det hun gjør nå. (Fra 8 timer til 5-6)

Skrevet

jeg fullammer og jenta ble 7mnd igår!

gir litt grøt avogtil, syns de er på tide med andre måltid selvom jeg har nok melk enda:) har vært tungt med amming men jeg STOLT!!!:-)

Skrevet

Jeg fullammer, på tross av at det var ganske tøft i starten. Jenta ville ikke gape nok, puppene ble såre og fæle og jeg holdt på å gi opp hele greia. Men med litt pumping og skjold og greier og greier har det ordnet seg! Håper jeg får til å amme en god stund til, nå er jenta bare fem uker gammel. Vi får se!

Skrevet

Emil er 5 mnd i dag og vi fullammer..

Begynte med litt grøt for to dager siden..

Skrevet

Jeg fullammer datterren min på 5 mnd. Hadde jeg aldri trodd jeg skulle klare etter at jeg hadde brystbetennelse hele den første måneden! Nå går det supert!

Skrevet

Jeg fullammer, og har mye melk, så fryseren er full av morsmelk :)

Skrevet

Glemte å si at nurket er 6 uker...

Skrevet

jeg fullammet... frem til sønnen min var ca 3,5 mnd,.. da trengte han mer... men fortsatt så er pupp hovedmaten hans ;)

Skrevet

Kjempeprestasjon!! Supert for barnet! Bare tenk på at etter 6 mnd, trenger barnet litt påfyll av jern etc som de ikke får gjennom morsmelken!

Skrevet

Jeg har en 8 uker gammel jente som jeg fullammer.

Skrevet

Jeps. Lou er snart 4,5 måneder.

Skrevet

Jeg fullammer tulla på 5 mnd. Hun er så svær at det trengs nok ikke noe grøt på en stund enda... :)

Skrevet

Jeg gjør, han er 3 mnd, men gleeeeeder meg til han kan begynne med fast føde, liker ikke dette ammebestyret noe særlig.

Skrevet

jeg gjør det, han er 3 1/2 mnd.

Skrevet

Fullammet til datteren min var 4 måneder. Noen ser på det som et hellig mål og fullamme lengst mulig. Spør du meg er fullamming av barn frem til 12 måneders alder for freaks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...