Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Bare på 3 dager har jeg lagt på meg 3 kg. Og jeg fatter ikke at det går an! Har vært så kvalm og spist minimalt, skjønner ikke at er teknisk mulig liksom... Jeg er snart i 40 ende uke, og lurer på om dette er vann ? Finner ikke en annen logisk forklaring.
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 ja er heeeeelt bombesikkert vann... er visst helt normalt å få masse av det siste tida.. og der er du jo så absolutt! lucky you...! :-) alle jeg kjenner este skikkelig ut i bein,fingre og ansikt siste uka...lykke til du - snart ferdig!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 er det noe jeg kan gjøre for å unngå at jeg samler enda mer vann?
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Håååper dette stemmer på meg!! Jeg er en av dem som virkelig har fått myyye vann i kroppen den siste uken. Blodtrykk og alt er fint, er bare vann. Ubehagelig å gå, og IKKE spesiellt pent for å si det slik....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 jeg har merker på lårene/leggene liksom hvis jeg sitter... (merket fra trusa feks) og det tar timer før de går bort. De kjennes utrolig tunge også.. Fingrene er som små tykke pølser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå