Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Bor i Oslo og idag er det 12 grader ute, passe fint og mildt. Deilig vind, mild vind! Vi har vært på tur med babyen vår på 1 mnd og gutten vår på snart 2 år. Jeg bare elsker høsten. Ikke kaldt, ikke varmt...men akkurat passe for oss alle, mildt og fint. Deilig temp for baby og deilig temp for 2-åringen å leke i. Flere enn meg som elsker akkurat denne årstiden? Vinteren er pes med masse klær, sommeren kan være pes med heteslag for store og små..... Bare synd høsten er sååå kort!!
VinterSol+2 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 åå, jeg elsker at vi har årstider i dette landet jeg!! i dag har det småregnet hele dagen, blåser litt og er ganske gufsete og kaldt.. vi har satt på parafinovnen og har god lunk inne, deeeilig å komme inn etter trilletur... pappaen trillet vogna med en hånd, og gikkog holdt meg i handa med den andre... så koselig og romantisk.. lillemor sov i bare strømpebukse og body nede i ullposen sin, og storkoste seg:) og nå har vi sett litt på tv, fiksa litt i huset, skal snart begynne på middagen (er litt seine i dag) kosa med lillemor... deilige høsten!
Willy Wonka Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg får baby om 2 uker og håper været holder seg som det gjør nå i Bærum. Elsker også høsten...Ikke kaldt i Bærum idag, blåser - men deilig. Tror det er sånn 12-14 grader her jeg bor.
flashdancepants Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jeg synes også høsten er topp! Spesielt klare, skyfrie dager med klar luft og fine farger. Og jepp, høsten er veldig baby-vennlig også. Gleder meg til alle turene vi skal gå framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå