Gå til innhold

Lite spark...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent liv siden uke 14.. Masse liv!

Er 17+3nå og nå kjenner jeg såvidt liv, det har avtatt de siste dagene, igår var jeg orntlig bekymra, men på kvelden kom det endel spark da.

har ellers nesten kjent det hver time, syns selv det har vært ofte, men en blir jo så fort godt vant :)

Prøver å dulte godt i magen , drikke appelsinjuice(som den lille tidligere har reagert masse på) Men ingenting skjer.

Føler jo jeg er overbeskymret her!

Noen som har opplevd det samme?

Det er vell for tidlig for noe søvnmønster nå?

Uff, ikke meningen å mase...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter meg i samme båt som deg lenesan!

Kjente heller ikke no liv,og da var jeg begynt å bli vant med å kjenne noe der flere ganger om dagen.. Vi dro opp til Ahus,og fikk en UL. Alt var bra. Dama sa at babyen noen ganger snur seg inn mot ryggen din og derfor kan man i perioder kjenne mindre. For da sparker den bare innover.

Er du kjempebekymra,anbefaler jeg deg å få det sjekka ut på sykehuset så du får sove godt..

Men mest sannsynlig er alt bra inni der! Jeg er straks 21 uker,og det er ikke masse masse liv hele tiden her heller. Prøver å si til meg selv at det er normalt. Men helst skulle jeg ha vært kobla opp til en ul maskin 24/7...

Skrevet

Hehe :) Takk for svar.. det hjalp.

Får slå meg til ro med det, skal jo inn på ordinær UL den 2oktober, det er jo tross alt ikke så lenge til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...