Gå til innhold

Ang sykdom, mann og planlagt KS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha planlagt KS om 3 dager. mannen min ble syk for 1,5 uke siden. Liknet på influensasymptomer, men influensaen er jo ikke kommet til norge ennå.....

Pga at vi skal ha KS, valgte han å gå til lege for å sjekke det ut. Legen fant ingenting galt, CRP og senk er OK, så sannsynligheten for en infeksjon er jo derfor liten. Han fikk likevel antibiotika fordi vi var litt bekymret pga KS osv.....

han er heldigvis kvitt feber ol, men hoster endel fortsatt....virker ikke som om hostesaften tar knekken på den......

Spørsmålet mitt er vel egentlig hvor "frisk" han må være for å for lov til å være med inn på KS. Vil jo ha han med.....HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hørte aldri noe om at sambo måtte være frisk. Jeg var forkjølt og fikk være med, hihi :o)

Håper han får være med! lykke til med ks!

Skrevet

hihi:)

Js, orker egentlig ikke tanken på å gå gjennom det alene......

Andre sykdomstegn går jo ann å sjule da, men hosten....Litt redd de skal avvise han. Spurte jordmor, og hun kom bare med svada-svar!!

Skrevet

Kan hende de setter på ham munnbind, men jeg har aldri hørt om noen som ikke fikk være med pga sykdom hvertfall... Lykke til med ks forresten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...