Agne Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Det var egentlig bortkastet, jeg visste jo at jeg ikke var gravid. Har hatt 25 dagers syklus de siste pp og hadde derfor et liiiite håp om at jeg var gravid. Klart negativ ble testen, selvfølgelig. Jeg trøster meg med at det er lenge siden sist at jeg har " sløst" bort en test på slik "tulltesting". Jeg vet jo alltid at jeg er gravid før jeg tester så hvorfor jeg ikke klarte å stå i mot denne pp, si det. Jeg er lei meg, oppgitt og veeeeldig sliten av dette her, hadde jeg bare hatt mot til å gi opp så hadde det sikkert vært til det beste for meg. Jeg klarer ikke tanken på å gi opp håpet på at jeg skal lykkes med nr 4. Jeg kjenner på meg at nå er tiden inne til å begynne med el-tester igjen. Jeg skal bestille meg noen tester, det er akkurat det jeg skal gjøre nå!! Jeg har enda ikke sett snurten av tante og det er skrekkelig irriterende da jeg vet at hun er på vei.
martine68 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Så synd at testen din var negativ da. Man har jo et bitte lite håp når man tar en test. Selv om kroppen sier noe annet kan man jo slumpe til å teste positivt. Jeg har ikke brukt graviditetstester siden april 2006. Var litt yr det første året liksom. Har jo ikke vært gravid en eneste gang så det har ikke vært noen vits. Men jeg må vell svi av de testene jeg har før vi legger opp. Jeg har også startet opp med el-tester igjen. Tok ikke sjansen på å spise pergo og minste el liksom. Vi får håpe tante dukker opp i full fart nå siden hun likevell kommer til å dukke opp. Mange klemmer fra
jenkas69 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hei Agne. Så leit at testen var negativ! Huff, jeg tror jeg vet sånn ca hvordan du har det nå. Jeg fikk mensen i dag... Og med det har jeg plutselig gått fra 26- til 29-dagers syklus. Kanskje det er høsten som forlenger syklusene våre?? For syklusen ble nemlig kortere i sommer for min del. I vinter var den på 'normale' 28 dager. Mener å huske at en annen her også opplevde at syklusen ble kortere i sommer... Kanskje det var deg? Eller mulig det var Martine. Husker ikke... Uansett; skjønner at du ble skuffa og lei deg. Det er frustrerende å gå sånn hver måned og håpe og vente... Håper utysket innfinner seg snarest så du kan gå videre. Kjøp inn el-tester og sats videre! Sender deg en stor trøsteklem og ønsker deg masse lykke til!
Beth Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Så keitt, Agne. Men det er jo ikkje noko poeng å begynne med prevensjon heller. Det som skjer, det skjer, og eg håper det skjer SNART med deg... (positiv test, altså).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå