Gå til innhold

Hvor gamle er ca barn på 18 kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at det er helt individuelt, men kan man si noe sånn ca?

Bare lurer på hvor lenge bilsetet vil holde (det er opp til 18 kg) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt rundet 18 kg i fireårsalderen. Da hadde han forøvrig vokst fra setet i lengde (ca 3,5 år).

Skrevet

Min jente på snart 8, er 21 kilo, sønnen på 3 er 16, og en jente på året som er 10,2, så veldig individuelt tror jeg!

Skrevet

Gutten her i huset er veldig stor for alderen.

Han veier 17 kg og er 2 år og 8 mnd. Tipper han veier 18 kilo når han er 3, 5 år

Skrevet

Takk :)

Da vet jeg sånn ca iallefall :)

Skrevet

Trur det er forskjell om det er gut el jente. Jenter er oftast lettare. Snuppa vår på snart 3 år er nesten 15 kg.

Skrevet

Umulig å si -jenta mi er 3 år og 1 mnd og veier over 18 kilo. Hun er lang, men ikke overvektig på nen måte.

Skrevet

veide nettopp gutten vår som blir tre om to uker. Han var akkurat 18 kg.

Skrevet

Gutten min er snart 4 år (om 1 mnd og 1 dag) han er 19 kg.. Men vokste ut av bilstolen for ca 1,5 år sia.. Han er lang...

Tommelfingerregel ang bilstol og lengde.. Er barnet for lang for setet vil du lett se det når toppen av ørene stikker over kanten på bilsetet...

Skrevet

Min er ca 18 kg (17,8) og blir 4 år om 3 uker.

Skrevet

Min jente på 4 år er 19 kilo, gutten på fem er 21 kilo, kusinen på fem er 13 kilo (men hun er veldig liten for alderen). Mine er store for alderen både i lengde og tyngde.

Skrevet

Gutten min er 3,5år og 14,5kg. Kusina hans er 4år og veg det samma.

Skrevet

Lillegutt fyller 4 i neste uke og veier ca 17 kg nå... Han har bilsete som går opp til 25 kg, så han kan sitte bakovervendt en stund enda :-) Problemet er høyden, han er nesten oppe ved kanten nå...

Skrevet

Mine eldste er snart fem år og bikket 20 kg rundt 4 årsalderen.

Minsten er 13 mnd og så vidt 8 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...