Gå til innhold

Anbefalinger til søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten på snart to og venter en til til våren.

Og ettersom eldstemann ikke er så stor tenker vi på å kjøpe en søskenvogn.

Har sett på Easywalkeren og synes den er fin, og Urban jungle ser jo nesten helt lik ut, men er det noen som har erfaringer med søskenvogn som kan komme med anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga. Blir spennede å bruke den om rundt 3 uker =0)

Skrevet

vi har kjøpt tfk. Snella kommer om 3 dager!!!!

Er kun 12,5 mnd mellom våre små da:)

Din eldstemann vil vel være 2,5 når minsten kommer, og da vet jeg faktisk ikke om jeg ville brukt penger på en søskenvogn i det hele tatt. Eldstemann her var 3 år når snuppa kom, og vi kjøpte ståbrett til han. Nå var hen i barnehage hele dagen, så det var jo kun på ettermiddagene og i helgene at vi hadde begge 2 på tur. I ytterste konsekvens kunne vi da bruke 2 vogner, men det tror jeg faktisk aldri sjedde:) han gikk som regel selv, eller brukte ståbrettet!

Skrevet

Vi har phil&teds med søskensete! helt genial

www.philandteds.com

Skrevet

Nei hadde vi bodd i en forholdsvis liten by, hadde ikke jeg heller giddi å bruke penger på en søskenvogn, men vi bor altså i København, og her er det ingen som lar sine tre-fireåringer gå når man er i byen. Trafikken er helt avsindig, og det er alltid masse folk, så det er lett å miste oversikten med "en i hånd og en i vogn" da er det greiere med dobbelvogn også kan eldsten gå når det går an og sitte ellers.

Skrevet

Den har vi også sett på, men synes det er litt kedelig for den som sitter nederst at den ikke ser noe, og mens babyen er liten synes jeg liksom den kommer NEDI eksosen der nede...

Skrevet

Det MÅ da være noen som har erfaringer med dette?

Skrevet

vi har teutonia sin og er veldig fornøyd med den. eneste minus er at den er litt stor å få inn i bilen.. men det har vært verdt det da vogna er så bra ellers. kjempegod plass til barna. god å trille både for barna og deg selv; god dempning! merker det er god kvalitet på den vogna:) svingbare framhjul. god plass under vogna..

de vognene du nevner har jeg ingen erfaring med så kan ikke hjelpe deg der...

Skrevet

jeg har easywalker tvillingvognen, syns den er kjempegod å trille og fin å se på! bruker softbag til babyen, gadd ikke kjøpe sånn bag for den blir stort sett bare brukt i helgene..

Skrevet

Her står det mellom peg-perego duette og tfk twinner twist. Den førstnevnte er absolutt mest praktisk vil jeg tro. Blir 11,5 måneder mellom mine to da.

Skrevet

Oki. Hvordan er det med hjulene på den? Fåes den kun med lufthjul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...