Gå til innhold

Lang ventetid på blodprøver?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå over 2 uker siden vi tok blodprøver av eldstesnuppa, skal testes for cøliaki, melkeintoleranse og allergi. Men synes det tar veldig lang tid og hun har det jo ikke no særlig bra stakkars. Det hjelper vel ikke å ringe å mase heller, er jo ikke legekontoret som tar testene.

Noen erfaringer på hvor lang tid det kan ta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom prøvenen ikke viser noe galt er det ofte de ikke gir tilbakemelding - ringer kun hvis de er noe galt.....

 

Var jeg deg ville jeg nok ringt og spurt i morgen!

Skrevet

Lillegutt fikk sine svar veldig raskt da han tok samme prøve på sykeguset.

Selv tok jeg den på legekontoret, tingte etter 2 uker og da var de ferdig. Men hvor lenge de hadde ligget der ferdig vet jeg ikke.

 

Ikke vent på at de skal ringe deg, ring selv.

Skrevet

Det tar 2-3 uker hvis legekontoret sender blodprøven til et annet sted for analyse. Og cøliaki og melkeintoleranse tar ganske lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...