NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 de er vel så bra som andre tester de eller?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 da holder jeg meg til de, hvem vet når det skjer noe, kan fort bli dyrt:( Selv om jeg ikke akkurat håper på det. Så tar jeg heller en "dyr" test om en strips slår ut. Har tatt vare på testene til de to andre, fint minne da:)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jeg bruker også de.. MEN.. viss testen er positiv, er den streken da gaaanske nær kontrollstreken? 2-3 mm ifra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå