Gå til innhold

Erfaringer med kiropraktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 3 uker nå og er veldig plaget med mage knip og luft smerter. Skriker MYE for tiden stakkar.

Har en venninne som gikk til kiropraktor med sin gutt, for luft smerter.Og hun sier at det hjalp veldig.

Men jeg er skeptisk.... er i grunnen villig til å prøve det meste for at både han og vi skal få det bedre,men er litt skeptisk til akkurat kiropraktor... Noen som har prøvd? eller vet noe om det?

Prøver miniform dråper nå, men det har ikke den helt store virkningen nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Min gutt er seks uker nå, og han begynte tidlig å plages med det samme som din. Var tre ganger hos kiropraktor, og det hjalp en del, men ikke helt. Han har ikke de hysteriske gråtetoktene hvor han er utrøstelig lenger. Etter hver gang ble det verre før det ble bedre igjen. Kiropraktoren sa også at måten vi løfter opp, og bærer barnet på også er viktig for å unngå luft / få ut luft. Dessuten at man skal holde seg unna kaffe, melkeprodukter (verstingene), brus ( kan drikke farris og annet vann med kullsyre), kål erter løk. Det var en ganske skånsom behandling gutten fikk, jeg syntes det var verdt forsøket.

Skrevet

Anbefaler Osteopat vi og :) hjalp etter første behandling, pluss at hun ble kvitt hikking.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...