Smula 80 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei... Er det noen som har tenkt til å benytte seg av tilbudet til magasinet gravid, og ta mage bilde hos FAME? Jeg har vært hos Fame tidligere, og tatt bilder av gutten min, men var ikke spesielt overbegeistret... Prisene var SINSYKT høye kontra andre bilder jeg har tatt hos andre fotografer... Men man får 5 magebilder som man kan laste ned gratis. Vurderer å ta et bilde av bare magen, og sønnen min som koser med den. Hadde vært flott julekort... Eller noe sånt.... Hva syns dere?
Leirha Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jeg har sett det tilbudet, men regner ikkemed å benytte meg av det. Er ikke noe fan av FAME selv, syns det er ok bilder, men føler at man alltid blir lurt til å bruke masse penger der. Jeg vet en får 4bilder på disc, men kjenner ei som var borti det samme.. endte med å bruke over 14tusen på bilder!! Og ikke var de spesielt fine heller... Så jef venter til den lille er født, og tar heller bilder med baby og sønnen min sammen hos fotografen jeg alltid bruker og er SUPER fornøyd med.
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg har veldig lyst til å gjøre det, men ikke før det nærmer seg termin eventuellt. Men syns det var et fint tilbud da:) Ofte dyrt med sånn fotografering, og det er jo et fint minne fra graviditeten.
"gullet" Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 jeg vurderer også sterkt og benytte meg av tilbudet... er jo ingen kjøpetvang
Håpefull mamma Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 får man kjøpt det magasinet i butikken?
jente og gutt Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg har tatt bilder der og de ble bra. Skal skrive de ut selv, så da koster det jo nesten ingenting.
"gullet" Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 jepp, men ikke alle dagligvarebutikker har det, prøv f.eks narvesen
Mamma'n til lille David Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 FAME har kjedelige og fantasiløse bilder... synes alle bildene ser like ut. Nei, gå heller til et annet fotobyrå og få bilder med et personlig særpreg..det skal jeg:)
Smula 80 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 Jeg ønsker ikke bruke mye penger på fotografering... Vil heller bruke pengene på min "faste" fotograf når babyen er kommet ut... men i og med det er "gratis" så er det vel kanskje verdt det?? Ellers er de urimelig dyre til å være fotografer....
Tigermor. Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Jeg og ei venninde skal dra å få fotografert magene våre hos Fame i morgen =) Eneste grunnen til at vi gjør det er fordi at det er gratis, og at det sef blir et fint minne fra graviditeten! Planlegger også å bruke motiv av sønnen min som koser med magen som julekort (hvist bildene blir bra da) men kommer til å skrive ut selv på fotopapir! Vi får jo også gavesjekk på fotografering+ visningstime og et gratis foto m/ramme etter at babyen er født! Fikk en likedan gavesjekk tidligere som vi brukte da sønnen vår var 1år. Bildene ble kjempebra, men det gratisbildet i ramme var så lite så vi betalte 500kr xtra og fikk et større bilde =) Kjempefornøyd!! Men prisene hos fame er stive ja, men det er vel de håndlagede italienske rammene som drar opp prisen, synd at man ikke kan kjøpe bilder uten ramme! Har en annen fotograf som vi er kjempefornøyd med til å ta 2års bilder, og der er ikke prisene så ille heller. Betalte 1200kr for fotografering og 16bilder i album. Og da kunne kostet bildene man kunne bestille utenom fra 50kr og oppover! Ikke noe krav om å kjøpe rammer derifra =)
Bdancer Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Finnes mange flinke fotografer som tar TFP. Gravide modeller er faktisk ganske ettertraktet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå