Gå til innhold

nå er jeg LEI.. OG SLITEN *sutre innlegg*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære lille gutten min, kan ikke du være så snill å komme ut?=) Mamma er så utrolig sliten!

ahhh... 4 dager igjen til termin, men jeg går sikkert over.:( Har prøvd alt, og ingenting skjer..

sorry for sytinga mi:(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 12 dager til termin og skjønner nesten ikke hvordan jeg skal orke å holde ut til hun kommer. Klarer så å si ikke å bevege meg, når jeg har gått 200 meter har jeg så vondt nedentil, at jeg må snu å gå hjem igjen. Han kommer sikkert snart L-O-V-E.....jeg føler med deg, det er iallefall helt sikkert. Det skal nesten bli deilig når fødselen er i gang, for da får jeg kroppen min igjen og får i tillegg se og ta på babyen min :-) LYKKE til iallefall hvis noe skjer snart.

Skrevet

Hehe.. Må bare le av medidenhet og forståelse jeg. Du har lov til å syte. ;-) Nå har jeg til og med lengre igjen enn deg, hele 13 dager til ul termin og 11 dager med min termin. :-(( Føler meg likevel klar nå, og begynner å bli lei av å bli lurt av menssmerter og kynnere som det ikke blir noe mer ut av. Krysser armer og ben på at vi snart får bli mamma, for dette begynner å bli sliiiitsomt!

Skrevet

Er lov til å syte litt når man er såpass nerme mål, du er ikke den eneste ;-)

Ser ikke ut til at lillegutten min heller har planer om å vise seg for oss, med det første heller! 2 dager igjen til termin, og eneste forandringen jeg har merket er litt mensensmerter i korsryggen, som kommer og går, og noe gussent slim i går. Men dette kan jo også bare være tegn på modning, og folk modnes jo til stadighet i flere uker, så her har jeg belaget meg på 2 uker med overtid ja. Selvom det er slitsomt å tenke på! Prøve å ikke tenke for masse på det!

Masse lykke til ihvertfall - håper noe skjer for oss begge veldig snart :-)

Skrevet

Jeg er også så lei. Har nesten lyst å grine:( Har termin om 3 dager men siden gutten min kom 10 dager før termin hadde jeg håpet på at denne gutten også hadde lyst til å komme tidligere.

Jeg skal spise McDonald mat ikveld. Det er noe jeg aldri gjør men sist jeg gjorde det var samme kveld gutten min blev født.

Skrevet

ja jeg håper det skjer noe snart for alle oss:) hehe.

Grunnen til at jeg er så sliten er vel pga de smertene i lysken som er KONSTANTE. Samt den ene hofta som er så vond. :( Også har jeg jo kynnere hele tida føler jeg... Gi meg rier:)) Blir så frustrert liksom av smerter som ikke har noen funksjon liksom:) hehe.

sender alle sammen masse fødestøv!

Skrevet

gjorde du? Kanskje det hjelper=) hehe. er liksom villig til å prøve alt:)

har prøvd:

rømmegrøt med et tonn kanel førte bare til kynnere

sex, merket ingenting

sweppers brusen, bitter lemond, merket iallefall INENTING:)

Lakris rot te, ingenting...

Super sterk mat, ingenting

Appelsinjuice og ananas kjerner, ingenting

fysisk aktivitet førte faktisk til litt mens smerter...

så noe er da utprøvd:)

Men med VARIERENDE resultat:) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...