L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Kjære lille gutten min, kan ikke du være så snill å komme ut?=) Mamma er så utrolig sliten! ahhh... 4 dager igjen til termin, men jeg går sikkert over. Har prøvd alt, og ingenting skjer.. sorry for sytinga mi:(((
tobylina Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jeg har 12 dager til termin og skjønner nesten ikke hvordan jeg skal orke å holde ut til hun kommer. Klarer så å si ikke å bevege meg, når jeg har gått 200 meter har jeg så vondt nedentil, at jeg må snu å gå hjem igjen. Han kommer sikkert snart L-O-V-E.....jeg føler med deg, det er iallefall helt sikkert. Det skal nesten bli deilig når fødselen er i gang, for da får jeg kroppen min igjen og får i tillegg se og ta på babyen min :-) LYKKE til iallefall hvis noe skjer snart.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Hehe.. Må bare le av medidenhet og forståelse jeg. Du har lov til å syte. ;-) Nå har jeg til og med lengre igjen enn deg, hele 13 dager til ul termin og 11 dager med min termin. :-(( Føler meg likevel klar nå, og begynner å bli lei av å bli lurt av menssmerter og kynnere som det ikke blir noe mer ut av. Krysser armer og ben på at vi snart får bli mamma, for dette begynner å bli sliiiitsomt!
kokkelimonke Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Er lov til å syte litt når man er såpass nerme mål, du er ikke den eneste ;-) Ser ikke ut til at lillegutten min heller har planer om å vise seg for oss, med det første heller! 2 dager igjen til termin, og eneste forandringen jeg har merket er litt mensensmerter i korsryggen, som kommer og går, og noe gussent slim i går. Men dette kan jo også bare være tegn på modning, og folk modnes jo til stadighet i flere uker, så her har jeg belaget meg på 2 uker med overtid ja. Selvom det er slitsomt å tenke på! Prøve å ikke tenke for masse på det! Masse lykke til ihvertfall - håper noe skjer for oss begge veldig snart :-)
alvis Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Jeg er også så lei. Har nesten lyst å grine:( Har termin om 3 dager men siden gutten min kom 10 dager før termin hadde jeg håpet på at denne gutten også hadde lyst til å komme tidligere. Jeg skal spise McDonald mat ikveld. Det er noe jeg aldri gjør men sist jeg gjorde det var samme kveld gutten min blev født.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2007 ja jeg håper det skjer noe snart for alle oss:) hehe. Grunnen til at jeg er så sliten er vel pga de smertene i lysken som er KONSTANTE. Samt den ene hofta som er så vond. Også har jeg jo kynnere hele tida føler jeg... Gi meg rier:)) Blir så frustrert liksom av smerter som ikke har noen funksjon liksom:) hehe. sender alle sammen masse fødestøv! ******************************************* ******************************************* ******************************************* ********** **********
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 gjorde du? Kanskje det hjelper=) hehe. er liksom villig til å prøve alt:) har prøvd: rømmegrøt med et tonn kanel førte bare til kynnere sex, merket ingenting sweppers brusen, bitter lemond, merket iallefall INENTING:) Lakris rot te, ingenting... Super sterk mat, ingenting Appelsinjuice og ananas kjerner, ingenting fysisk aktivitet førte faktisk til litt mens smerter... så noe er da utprøvd:) Men med VARIERENDE resultat:) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå