MammaiLarvik Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 som selges på Barnas Hus, er den bra tro.....? Ser at det er salg der fra i morgen. Koster 1499,- (før 1899,-) Noen som vet????????????
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Regner med at det er den med bamsen inni? Jeg har den og er kjempefornøyd, den er så stor og varm=) Idag er det 16 grader her, og han har bare på seg strømpebukse og ullbody når han ligger i vogna å sover...hærli=)
MammaiLarvik Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Ja, det er bamse inni. Høres bra ut!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Men løp å kjøp, da jeg skulle ha den på tilbud hadde de blitt udsolgt på et kvarter (svart pose), så jeg ville vært tidlig ute...Måtte kjøpe til full pris jeg:(
Mamsen til Silje Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Vi har og den med bamse inni,den heter mucki. Koster 999 på baby shop nå.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Hei jeg fikk den posen i dåpsgave, er veldig fornøyd hittils mamma var i Sverige forrige uke og der solgte de den til kr seks hundre billigere enn i norge da er det regnet ut riktig i forbindelse med kurs
snartmammapåny Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 På www.lilleprinsen.no har de den med bamsen inni til fra 900kr til 1100kr alt etter hvilken model man vil ha. Jeg kjøpte lammy xl posen der til 1800, er super fornøyd:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå