To barns mor og 75-modell. Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Er 26 uker på vei. Noen i samme båt?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer, du kommer til å få mye mat til ungen din!!! Jeg lakk også tildlig sist og hadde mat nok til tre...
Josefine78 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Jo da, her og. Er 19+0 i dag og har holdt på med dette i noen uker alt. Gjorde det samme sist og da hadde jeg mengder med melk. Mens jeg ammet fra det ene brystet rant det 120 ml fra det andre. Men det er vel kanskje bare et luksusproblem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå