Tussi og Maja Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Da har Maja fått sin første lille tann. Mammaen sitter her og kribler av stolthet! Har ikke merket at hun har vært noe sutrete eller i noe dårlig form i det hele tatt. Men så fikk jeg en innskytelse om at jeg skulle kjenne etter, og der var det jaggu noe skarpt. Jeg ble jo litt tullerusk, og ville ha henne til å gape så jeg fikk se. Det er jaggu ikke enkelt, men til slutt fikk jeg et lite glimt av en liten tann som stakk opp. Spørs, hvor moro det er etter hvert hvis/når hun begynner å bite på puppen... :-/
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 gratulerer så mye med tanna! Man blir temmelig stolt i mammahjertet når man oppdager dem ja :-) Camilla biter bare litt når hun er trøtt eller sliten....har heldigvis ikke bitt skikkelig hardt enda :-) Men de gangene hun har gjort det så har jeg klemt henne på armen og sagt Nei ganske tydelig, da slipper hun, ser på meg, og prøver et forsiktig smil hehe Ganske artig å se egentlig :-) Lykke til
Millapril Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Åååå, så gøy! Gratulerer med første tann! Det er jo så stort! Gleder meg til å se, om vi klarer å få lurt henne til det..hehe Kan tenke meg hun er søt med en liten bisse. Nede eller? Dette var skikkelig gøy i hvertfall! Klar for storpike mat snart, da..
Bellen^2 Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer så mye med den første tannebissen! Det er stort når den første tanna kommer! Så flott at hun ikke har vært så plaget med tanna da. Utrolig hvor gjerrige disse små er på å vise frem tennene den første tiden. At de ikke skjønner at hele verden har lyst til å se:) Sebastian prøvde seg på bite litt i puppen ved et par anledninger til å begynne med, men det var også når han var trett. Nå har han seks tenner og det er ikke noe problem lenger:)
Två små trollungar Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer med den første tanden! Det er virkelig moro! Er det nede?
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer så masse. Vi sjekker hver dag og de forb****** tennene kommer ikke. Send litt tannstøv over snarest, he he. Nå skal du se det dukker opp flere snart.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Hi hi, satser på at store, lille Maja ikke biter puppen til mamma vi! - Gratulerer med tanna di!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Åååh så moro!! Grattis lille Maja! Først sier hun mamma og så får hun tann. Hadde begynt å grine for lenge siden jeg hehe. Gleder meg til å se den på neste tur, hun får værsågod å gape opp :-) Nå kjenner jeg at jeg er litt misunnelig, først skal hun ha alt det håret og så skal hun få tann. Hun er faktisk en hel dag yngre enn Mia :-p
Solstråle72 Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer med den første tanna, Maja :-) Kjempebra at hun ikke har vært noe plaget!!! Vi håper hun er snill med deg og puppen, ellers må du sette hardt mot hardt :-):-)
Tussi og Maja Skrevet 24. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2007 Ja, dette er moro! Jeg vil jo se på den rett som det er, men det er ikke alltid hun er i humør til det. Skal nok få vist den frem på et vis når vi treffes.Tanna er nede til høyre. Mia; ja jeg jukser litt, men husk du juksa og sneik noe så voldsomt da du kom til, så jeg har enda litt å gå på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå