Gå til innhold

Magen ikke vokst =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved sist kontroll hadde ikke magen vokst noe siden forige kontroll som var 14 dager før.

Ble bekymret jeg da!

Noen som har opplevd lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ser på ditt helsekort, hvor på kurven ligger da målinger? Hvis de holder seg innenfor det grønne feltet, da skal alt være i orden, tennker jeg ( ikke at jeg er noen ekspert, men sån nlogisk sett ). Hva sa jordmor da ?

Skrevet

Ligger innenfor det grønne feltet nå, rett over den røde streken, har hele veien ligget over (godt utenfor det grønne feltet) siden jeg får store barn. Er redd for at hun ikke har det godt der inne, syns det er mindre bevegelser enn før. Det skal vel stige noenlunde jamt med kurven...?

Skal heldigvis til jordmor i morgen, så da får vi håpe det har rettet seg igjenn.

Skrevet

Det skal hvert fall ikke synke ,( vet ikke om det er mulig gang), men så lenge det ligger innenfor det grønne feltet så tror jeg at alt er i orden. Klart det blir mindre plass å bevege seg etter hvert, men dette varierer jo også. Du er nå sikkert mot slutten nå, siden går til kontroll hver 2.uke, og da er det ikke unormalt med lite plass å bevege seg i for babyen. Men om det skulle være noe bekymre seg om, så ville nok jm sagt fra eller sendt deg videre med det.

Skrevet

Ja, hadde nok det, men klarer ikke å slappe helt av. Gleder meg til å få det bekreftet i morgen, så jeg kan roe meg ned igjenn.

Takk for svar.

Skrevet

Ja det har jeg. Sist jeg var på kontroll var merkelig nok magen blitt mindre. Ble sendt til en ekstra kontroll med ultralyd på sykehuset. Fikk beskjed om at ungen er liten men alt var i orden. Heldigvis så er det bra med bevegelse i magen. Skal på kontroll igjen på onsdag så jeg er spent på om magen har vokst noe da. Skal også på en ekstra kontroll på sykehuset om en uke.

Skjønner godt at du blir bekymret, blir det jeg og'.

Skrevet

Lykke til ! Merker at jeg er mer urolig denne gangen. Dette sv.skapet har vert så annerledes enn de to andre. Har vert innlagt to ganger for svangerskapskvalme( lå inne i ca to uker tilsammen med intravinøs og sterke kvalmestillende medisiner som jeg fikk intramuskulert) pluss at jeg og har fått mye vann i kroppen denne gang, Dette får meg nok til å være litt ekstra på vakt....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...