Gå til innhold

Trenger svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg begynner på min uke 22 nå og er så stressa for at d ikke er liv, vet jo at sjangsen er veldig liten.

Føler jeg kjenner litt bobling innvendig noen ganger, men ikke så ofte. er det liv tror dere? prata med så mange som kjente liv for leeenge siden og er like langt som meg lissom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse boblingene er nok fosteret du kjenner ja..

Du kommer helt sikkert til å kjenne det godt etterhvert, når man vet hva man skal kjenne etter er det mye lettere å kjenne det..

Kommer jo helt an på hvordan ting ligger inni der om du kjenner tidlig eller ikke.. Mange kjenner ikke ordentlig før uke 24..

Skrevet

Hei hei..

Regner det var du som sendte meg privat, men gikk ikke an å svare fordi inboxen din var full ( man må visst slette meldinger når det er 15 stk der )

Men skjønner man blir bekymret men det går helt sikkert kjempe fint :)

Har termin 10. januar :)

Skrevet

Forstår bekymringene dine. Disse internettsidene samt venner som forteller at de kjente liv i uke 14-15-16, det gjør det vanskelig for de som ikke kjenner liv for langt senere i svangerskapet. Du, jeg leste nettopp at det fra uke 26 bør kjennes liv daglig og du er jo langt fra det enda.

Vil bare si at den boblingen helt sikkert er babyen din, ro deg ned og nyt tiden. :) Om det blir for slitsomt for deg så gå til jordmor så kan dere høre på hjertelyden :) Eller eventuelt be om ultralyd.

Skrevet

Dyttet den litt så du kanskje ser den ;)

Skrevet

Takk :) da har jeg slette mld i innboksen og lest svara deres. får håpe det er liv der inne :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...