Gå til innhold

DRITTLEI!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver vi å gnåler på dere inne på BliGravid?????? NEI!

Slutt å plag oss på 1.trimester med all sytinga deres!!!

'det stikker i magen, er jeg gravid?'

'jeg har ikke fått mensen ennå, er jeg gravid?' TA EN TEST DA!

'jeg har hatt en SA, er jeg gravid?'

'jeg tror jeg har en SA, kan jeg likevel være gravid?

'er dette en SA?'

'eller er dette en SA?'

'har dere hatt en SA?'

for ikke å snakke om SA da, herregud!

SLUTT Å PLAG OSS MED 100000000 spørsmål om det samme, om å om å om igjen!

Vi vil gjerne slippe å høre om SA hele tiden, da det ikke akkurat hjelper oss med å ta det med ro, dere gjør oss redde for at vi skal ha en SA, og tror faenmeg alle på BliGravid driver å har SA hver måned....

huff, nei de gjør da ikke det, men jeg føler at det blir alt for mye masing på oss som nettop har fått spire i magen å må se innlegg på innlegg om akkurat det samme her på 1.trimester, pluss jeg er ganske sikker på at hvis disse skriver spørsmålet sitt inn på BliGravid, så får de fine svar der heller.

SLUTT Å MASE OM DET SAMME OM Å OM IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! like før jeg driter i å komme hit å heller holder meg på den andre babysiden der jeg slipper å lese disse jævla teite repeterende spørsmåla om og om igjen!!!!!!

*knurr* godt å få det ut, håper folk kan banke inn i hodet sitt dette, å la 1.tri være for oss som er i 1.tri.

går ikke å glorer over at vi er gravide til dere vi? vis respekt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen meninger om dette annet enn meg?

Skrevet

I mine øyne vil de samme spørsmålene gå igjen og igjen på alle trimesterne...

1.trimester inneholder mange som tror de er gravide, nylig gravide, prøvere, de som mister osv... Slik vil det alltid være...

2.trimester er de som var så heldige å komme seg videre....der snakkes det om litt andre ting som f.eks ultralyd, sparking, lite liv, mye liv, men også de som ender opp med å måtte fjerne fosteret etter en UL osv...

3.trimester...behøver jeg si så mye om det? Slimpropp, fødsel, lei av å gå gravid, fødselshistorier...osv...

De samme temaene går igjen og igjen. Jeg var innom her i 2004, og tro meg når jeg sier at det ble spurt om nøyaktig det samme da også.

Hvis du blir lei, så bør du kanskje ta en pause?

Skrevet

Oisann...dårlig dag idag eller bare generelt sånn sur og grinete til vanlig???

Du var helt sikkert ikke innom 1.tri og spurte om noe før du ble gravid? Ja, kan til dels være enig i at det er mange nesten like innlegg som blir skrevet, men det er da ingen som tvinger deg til å lese dem vel??? Vi bor jo tross alt i et fritt land, så tviler på at noen står med hagla mot hodet ditt og tvinger deg til å lese alle innleggene på 1.tri!

Kanskje du faktisk burde ta en liten bim-pause dersom dette irriterer deg så fælt? Sikkert ikke bra for den lille i magen din dersom mor er så sinna og stresset over å være på 1.tri-forum på bim :)

Skrevet

normalt sett er jeg ikke sinna dame da, men blei for mye i dag, skjønner ikke det der.

jeg stilte spørsmålene mine inne på skravle eller bli gravid når jeg drev å prøvde, forsto ikke da heller hvorfor folk skal mase på de på 1.tri om slikt.

jeg driver ikke å maser på de på 2 og 3.tri om alt mulig jeg heller? skjerings til masebøttene. nå skal det sies at det er startet en del sånne tråder som dette i dag, men jeg har kun startet denne på krangle :) så har jeg det på det rene hvertfall.

Skrevet

Nå vil jeg kansje sette litt ting på spissen her... men kun for å fremheve eksempler.. og nå er jeg så forbanna at jeg må si hva jeg mener nå...

Det er MANGE nygravide som fortsatt henger igjen på bli gravid. Er det for å strø salt i sårene til de som ikke blir gravide??? Det er stadig besøk fra 1 tri på bli gravid. Driver de som er på bli gravid å henger ut og er ufølige og ekle mot de nygravide??? NEI.....

Og dere som er gravide... hvorfor i svarte f*** må dere bombadere skravlesiden med følgene:

*kan jeg spise salami

*kan jeg spise reker

*kan jeg farge håret

*kan jeg kose med katten min

*er det farlig å ha pc for nært magen

Og jeg kan holde på i timesvis...

Hold dette på trimestrene... vi andre er drittalei av å lese alt fra dere.. Sier til dere som prøvere får høre.. Let bakover i sidene så er det nok av svar å få der...

Skrevet

hehehehehe er ei som har skjønt det her. du er lei av 1tri som spør på bli gravid? gang det med 100 så har du hvordan vi føler det på 1tri om de som maser fra bli gravid. kjekt å være enige i noe endelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...