Gå til innhold

noen som ser på TV3 nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir litt ovrasket over disse mammaene. det høres ut som om de har fått verdens verste straff og det er barna. også sier de hvor fælt og slitsomt det er mens barna hører på.

jeg har ikke fått med meg at det er så fælt og ha barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

visste ikke at det var så fæltjeg heller du! kanskje ikke alle som var helt klar for barn? eller som ikke visste noe som helst om hva det dreier seg om...

Skrevet

jeg viste ikke hva det dreide seg om før jeg satt der med en liten en. men syns det ikke er fælt forde.

hm.. men jeg var ganske så klar for en da. også var jeg lei av resten av verden. kansje det var det som "reddet" meg :P

forstår ikke at de går ut på TV og snakker så mye negativt om barna sine

Skrevet

Ja sitter og ser og syns synd på den ene guttungen på 4. Sitter og forteller hvor slit det er å ha barn, at de skulle ønske de kunne skru tiden tilbake og ta valget om igjen og sånn. Stakkars unge, han får sikkert veldig god selvtillit...!!

Skrevet

åpenbart at ingen av de damene egentlig var klare for å få barn,

de burde ta seg sammen alle sammen, mannfolka også...

Skrevet

Ja. men uansett om man var klar eller ikke. man sier ikke at man skulle ønske man ikke hadde barn FORAN barna.

Skrevet

Tror nok bare de sier det de fleste mødre tenker en eller flere ganger =0). Veldig synd de sier det forran barna, unødvendig. Men for de fleste er ikke det å få unger ikke helt som glansbildet blandene viser =0) desverre.

Skrevet

Jeg syns det er lov til å ha dager man ikke er så veldig happy over at man har barn og forstår at mange finner ut at familielivet ikke passer så godt til dem likevel. Men å si det så barna hører det, det forstårjeg ikke.

Skrevet

Seriøst??

Herregud..

Jeg var ikke klar for å få et barn jeg heller som en 17åring og være gravid.

Men sønnen min er da det BESTE som har hendt meg!

Elsker han høyest over hele denne jord og det fins ikke en dag jeg vil byte han ut eller skru tiden tilbake!

Alle de raserianfallene hans er jo en del av han og det må jeg ta med et smil når han lagt seg.

Der og da kan man være utslitt, men når han har lagt seg til kvelds er jeg alltid så glad og får ut av rommet me et smil som sier: Endelig lagt han, men gleder meg til en ny dag imorgen sammen me han og håper den blir en smule bedre enn den forrige.

Er jo en utfordring å ha barn, men den utfordringen tok man på strak arm da man bestemte at man skulle beholde.

Nei.. Alle de tunge dagene der jeg er så sliten at jeg ikke ser enden på dagen, kunne jeg ikke bytta ut me å ikke hatt sønnen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...