Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/23/512899.html Mon tro hvorfor de ser ut til å være en overrepresentert gruppe her inne? :-)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Lærere er verbale - mange av dem, i hvert fall, og resten tror de er det - og vant til å bli hørt - helst. Klart det blir krangel av sånt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Vi er mennesker som er vant til å ta styring. Og vil vil ha ting på vår måte. Det tror jeg er grunnen til konfliktene lærerene i mellom. Bare se i hvilket som helst arrangement, lærere er overrepresentert i styrer og stell.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 Men hvis man skal samarneide, kan man ikke få ting på sin egen måte alltid, så hvor vant er man til å ta styring da?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Uansett hvor mye man samarbeider må man ta kontroll i klasserom. Ellers har man en tung hverdag som lærer. Og fordi om lærere er en gruppe er vi langt fra homogene, på vgs finnes et utrolig sprik i feks bakgrunn hos de som underviser.
Skravlemamman Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Hi hi, kjenner meg igjen jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå