Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Har dere samme skattetrekk på jobb og os? Hvor mye skatt betaler dere i mnd.?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Før minstejenta kom jobba jeg 50% og mottok os, skattet 15% på begge deler....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Ja jeg leverer samme skattekortet til begge. betaler 2000i skatt på jobben og 1600 på overgangstønaden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå