Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 ..og er bare trist Hadde håpt på å være gravid igjen før denne dagen, men det lar vente på seg. Gleder meg til denne dagen er overstått. Håper jeg tenker mindre på hva som skulle ha vært da.
Modesty Blaise Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Uffda for en pyton dag Smugs. Sender deg en god klem og håper det ordner seg for dere snart nå.
Agne Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Ja, termindagen er trist, det kan jeg skrive under på. Må bare si meg enig i at det er ekstra trist å ikke ha fått oppfylt ønsket om å være gravid på termindagen. Du får bare fortsette med prøvinga og satse på at du får det til om en stund. Klem.
martine68 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Skjønner godt at dette er en trist dag for deg Smugs. Vil bare sende deg en god og varm klem jeg. Trøsteklem fra
jenkas69 Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Huff for en trist dag for deg i går, Smugs. Håper du har det litt bedre i dag! Ønsker deg masse lykke til i jakten på spiren, håper du snart får ønsket oppfylt! Trøsteklem
Beth Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Eg skjønar kva du meiner. Den 22. var det tre år sidan eg mista første gong. Må innrømme at eg tenkte på det. Lykke til med prøvinga - og håper du lykkast neste gong! Klem frå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå