Gå til innhold

Da har jeg også fått oppdatert magebildene :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet litt lenger en Cat.68. Arret er ikke så synlig lenger (jeg har bare fått noen fler ;o)

Gøy og se forandringen gitt. Kan nesten ikke tro det selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link er lurt dahhhhh

www.operasjonenmin.piczo.com

Skrevet

Så flott mage da :o)

Min store drøm er en flatere mage, men den kan se bare se langt etter.

Heldige du :o)

Skrevet

Jeg er helt imponert over både resultatet hos deg og hos cat.68

sitter her og må bare innrømme at jeg er døds misunnelig.

WOW !!! Sier jeg bare... har du gått mye ned i vekt siden du gik ned så mange buksestørrelser eller er det bare operasjonen som gjorde det mulig ?

Helt siden hastekeisersnittet med første barnet har jeg drømt om bukplastikk. Og nå håper jeg at den drømmen kan bli til virkelighet snart.

Skrevet

Oi, så flott!!!

Jeg vil også! Men er redd jeg ikke får det dekket, så da må jeg betale selv....

Skrevet

Oioi, så flott å se jo!!

Dette vil jeg også gjøre, men vil vente til jeg er ferdig me alle barn jeg skal ha! :P

Må være fantastisk å ha en slik mage, for regner me du var langt ifra fornøyd me din mage før. Hvis ikke ville du jo ikke gjort det du har gjort! =)

Skrevet

Jeg har gått ned 17-18 kg siden bukplastikken. Operasjonen tok 2 av de ;o) 1,5 kg hud og 500 ml fett fjernet de under operasjone.

Resten sørget en kroninsk tarmsykdom for. Varierer i vekt nå også. Liit opp og litt ned. Men det har vekta har stabelisert seg greit egentlig.

Var slett ikke fornøyd før nei. Værst var det om sommeren når det var varmt. Det ble fukt og kunne lett bli sopp. Derfor fikk jeg dekket operasjonen.

Tross arr etter blindtarmoperasjonen ser det jo greit ut. Får et arr til litt under navelen etterhvert som blir like stort som "blindtarmarret" når jeg skal fjerne livmoren, men det får nå bare bli slik!

Før hatet jeg å handle klær, var jo ikke noe som passet. Nå finner jeg litt for mye klær jeg synes er pent ;o)

Skrevet

Men nå er jeg lii spent da, mente ikke du att du var gravid??? skulle ikke du teste deg i dag, hvordan gikk det???

Skrevet

Helt utrulig!!. Kjempeflott resultat ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...