LilleMann & meg. Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Heisann, er ny her inne og fant ut at det her må være ett passende sted for meg. hehe Siden vi har fryktelig lyst på en liten baby, men vet ikke helt når det passer å få en. Er fra fredrikstad, lurte litt på om det er noen andre her fra fredrikstad eller i nærheten?
Nummer tre <3 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 ikke fr.stad, men moss! Vi skal prøve i april.. hvis ikke det er sånn at jeg er gravid nå da.. er fem dager over ikm men ikke positiv test enda.. så det blir spennede å se framover. Er veldig redd for å bli skuffa, men tar det litt med ro også, siden vi har planer i april.. men hadde blitt overlykkelig om det satt en spire nå.. Har dere tenkt no på når det hadde passet å gå gravid da? Er jo positive og negative sider med de fleste årstider.. men jeg tenker at det hadde passa fint med april, så slipper man å gå veldig gravid midt på sommeren og nurket kommer i januar-februar så h*n ikke er født på slutten av året.. Og man trenger heller ikke en så veldig stor vogn heller siden det er mindre klær og tepper om sommeren når bebisen begynner å bli stor.. Hva tror du?
LilleMann & meg. Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Får vår del med hensyn til jobb å sånnt så passer det egentlig perfekt med en høst baby. helst høsten 2008, så da her jeg det travelt. hehe Sambo er klar, men er jeg som tviler. Vi har veldig mye høst og vinter tøy til baby, (som nesten ikke er brukt) siden sambo har en gutt på 3 fra før som er født på høsten. vogn har vi vell nesten også. hehe så mangler i grunn bare babyen her. Men er så fryktelig mye som surrer rundt oppe i hodet mitt. Jeg har kontrakt frem til høsten 2008 der jeg jobber, med mulighet for lenger. Derfor ting er litt problematisk der. Men vi har i grunn snakket om å prøve litt i November/desember og se hva som skjer da. For vi føler vell begge to at det er på tide å gå ett skritt videre i forholdet her. Har bod sammen i 3år nå..
Nummer tre <3 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 jammen da er det jo bare å sette i gang da! ikke lenge til dere kan prøve da! så fint at dere har så mye utstyr fra før da! går mye penger til en sånn liten en! jeg blir helt utav meg når jeg ser babytøy må kjøpe litt her og der, selv om jeg egentlig ikke får lov av sambo
LilleMann & meg. Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Ikke bare du som har det sånn når det gjelder baby tøy. hehe Sambo blir helt oppgitt av meg når vi er ute å handler tøy til gutten hans, for jeg må alltid innom baby avdelingen. hehe. Da får jeg bare komentarer som "hva skal du der å gjøre, vill jo ikke ha baby alike vell du" hehe Men må liksom titte da.. Er jo så mye søtt.. Penger ja, uff gutten til sambo er her annen hver helg, men vi har alike vell alt vi trenger av utstyr til han her. (lang historie) Å det blir dyrt i lengen. Men vi sparer jo på det når vi får barn. For det er jo da ting som er lite brukt. Å det er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå