Gå til innhold

Fritidsaktiviteter til barn fra 2 til 4 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen i full jobb som har tid til å ta barna med på dans, gym osv når de er to år og har full dag i bhg?

Barnet mitt er så sliten når bhg er ferdig at hun hadde aldri klart å gå på dans etterpå. Må legge til at det fremdeles soves i bhg...

Jeg ser ikke helt poenget med å stresse rundt til aktiviteter når de er så små... Jeg mener at det kan være godt for barna å slappe av litt etter en lang dag i bhg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sikkert rukket det, men her fikk ikke barna begynne på noe organisert, før de ble så store at de spurte etter det selv.

Etter barnehage og middag, hadde vi mer enn nok med å slappe av og leke på lekeplassen her ute med naboungene.

Hmmm..de var med på babysvømming før de spurte etter det selv da :)

Men det var mens jeg hadde permisjon, så da stresset vi ikke.

Jeg syns ungene stresser nok i hverdagen, så for oss var det ikke noe behov for noe organisert før de ble skoleunger.

Skrevet

vi svømmer en dag i uka. Har gjort det siden poden var 3 mnd, og nå er han 4 år. Det er ukas store høydepunkt både fro store og små!

Mine barn er veldig aktive, så avslapping etter barnehagen er helt uaktuelt:) Trenger selvfølgelig ikke gå på aktiviteter, men er vi hjemme så er det full aktivitet etter middag uansett. Er stort sett ute og leker, på tur i nærområdene etc. Sitte stille gjør de iallefall ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...