Gå til innhold

Janus - hvordan er det i str?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På det jeg kjøpte synes jeg overdelene var vanlige, mens underdelene var store.

Skrevet

Stilongsene med føtter er i alle fall veldig løse i strikken rundt livet.

Skrevet

Jeg synes de er ganske store i størrelsen, jenten her kan bruke str 70 i body enda, hun er 15 måneder. Har kjøpt 80 nå da, og de passer også.

 

Bare et tips hvis du skal ha stillongs eller strømpebukser: Jeg liker ikke stillongsene med føtter, de er så løse at de nesten henger og slenger. Kjøp strømpebuksene i stedet, de er kjempegode....

Skrevet

I barnehagen vår er det ikke lov med strømpebukser fordi man skal kunne skifte sokker på ungene hvis de blir våte.

Skrevet

Syns de er stor i strl. Kjøpte body i strl 100 til Tobias i går - han må vanligvis ha den strl i andre typer bodyer - men denne vasser han i - den henger og slenger til nedenfor knærne hans...holder i massevis med strl 90.

Strømpebuksene er også store i strl. Han er 3 år i desember, men det holder i massevis med strl 1-2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...