It's all about me Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 På det jeg kjøpte synes jeg overdelene var vanlige, mens underdelene var store.
Mrs. Bouquet Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Stilongsene med føtter er i alle fall veldig løse i strikken rundt livet.
Ingen_nick_ledig Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Jeg synes de er ganske store i størrelsen, jenten her kan bruke str 70 i body enda, hun er 15 måneder. Har kjøpt 80 nå da, og de passer også. Bare et tips hvis du skal ha stillongs eller strømpebukser: Jeg liker ikke stillongsene med føtter, de er så løse at de nesten henger og slenger. Kjøp strømpebuksene i stedet, de er kjempegode....
Mogop fikk augustgutt Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 I barnehagen vår er det ikke lov med strømpebukser fordi man skal kunne skifte sokker på ungene hvis de blir våte.
*Rutletutt* Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Syns de er stor i strl. Kjøpte body i strl 100 til Tobias i går - han må vanligvis ha den strl i andre typer bodyer - men denne vasser han i - den henger og slenger til nedenfor knærne hans...holder i massevis med strl 90. Strømpebuksene er også store i strl. Han er 3 år i desember, men det holder i massevis med strl 1-2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå