Bigga, Matta og lille banan Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Føler at etter vi fikk barn har de fleste vennene mine bare forsvunnet! Har endel venner som er single og barnløse, g skjønner at det er mye kulere å dra på byen enn å sitte her å blomstre. Men når jeg får høre at to gode venninne, som ikke hadde planer i helgen, og ikke kunne komme fordi de skulle ligge på sofaen og sløve. Da har sittet hjemme hos den ene og bare kost seg og skravla!!! Jeg kan jo være med på det jeg og!!! Eneste forskjellen er at de må komme hit, jeg må ut med puppen av og til, og kl 9 må jeg legge frøkna!! Uff nå syter jeg.... men synes bare det er litt rart når jeg har sendt ørten meldinger og hørt om ikke de vil komme en dag....... flere av de "gode" vennene mine har ikke sett henne en gang.... hun er 2og en halv måned, og jeg har sagt KLART ifra at det ikke er slitsomt med besøk, og at vi gjerne blir med på kafe....
Marolla Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Slik føler jeg det også, så derfor har jeg gått inn for å få nye venner med babyer. Det er så koselig! Har vært på dib-treff både i Molde og i Hamar og hatt det såååå trivelig! Når K sovner for natten, så er klokken gjerne 23, så da rekker man jo å være litt sosiale på kveldene også hvis man ønsker det. Slipper å tenke på at jeg må vekke henne før vi drar hjem.
Mamman til M&E Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Synes hun over her har et meget godt poeng. Ikke kjekt når venninner liksom forsvinner, skjønner godt at du er såret jeg. Sender deg en trøsteklem og sier som hun over: skaff deg nye venner med barn! Lykke til :-)
Mamman til M&E Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Ser forresten at du ikke er helt ung heller og da overrasker det meg ennå mer at venninnene dine ikke skjønner at de bør inkl deg!! Og at noen ikke engang har sett babyen din er jo helt merkelig spør du meg, og veldig sårt for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå