mams1979+2små Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Vet jo at det sikkert er veldig individuelt, men hva er deres erfaringer??
Kamomille Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Poden fikk storseng da han var 3 år. Vår sprinkelseng kunne man felle ned siden på så da synes jeg det var greit å bruke sprinkelsenga så lenge. han klatret heller aldri ut:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Mine 2 eldste var rundt 3 år.. Det samme blir det med mini..
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Gutten vår fikk stor-gutt-seng da han var 2 år.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Gullet fikk stor seng da hun var ca 23 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå