Gå til innhold

Hva var deres symptomer?

<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symtomer hadde dere p graviditet? fikk dere positiv test med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ingen symptomer. Eller hadde litt menssmerter, men trodde det var fordi jeg skulle ha mensen. Tok egentlig kun testen fordi mensen ikke kom. Testet 4 dager etter jeg skulle hatt mensen og da var den positiv....

Skrevet

Trøøøøøøøøøøøtt.... ;o) + ømme bryster og følte meg ellers litt "rar".

Tok test når jeg var nesten 5 uker, og da var den positiv.

Skrevet

knalle mye mensensmerter, var skråsikker på at mensen kom i fossefall denne gangen, hehehehe! men så var det bare spiren som dreiv å klamra seg fast:P

kvalme, forsterket/forandret lukt og smakssans, KVALME.......ugh....

Skrevet

Kvalme!

Skjønte ikke at jeg var gravid før jeg ble kvalm hver kveld, syns liksom det var så rart. Samboer skjønte det lenge før meg :-)

Tok en test 3-4 dager over ikm og den var klar!

Skrevet

jeg visste ikke at jeg var gravid med en gang. Merkelig egentlig at jeg ikke skjønte det, siden jeg har opplevd symptomene 4 ganger før da. Jeg var utrolig kvalm rundt uke 6, og følte jeg skulle spy av mat lukt eller mat generelt. Også svimte jeg av flere ganger for dag (dette hadde ikke skjedd før, i de andre graviditetene).

Husker også at jeg hadde veldig hodepine... Fikk pos test med en gang. (tok den til legen da=)

Skrevet

hadde nesten ingen symptomer... Men de jeg hadde var:

- Vondt i puppene

- Og ble dårlig av forskjellige lukter

Men ellers ikke så mye :P

Og TR kom ikke på besøk da seff ;P

Skrevet

Jeg er snart 1 mnd på vei og har ingen symptomer på graviditet.. testet samme dag som jeg skulle få mensen( ble gravid i 2pp så fikk ikke funnet ut hvordan min syklus er,men gikk ut i fra siste mens),og da fikk jeg en kjempesvak strek.. så testet jeg de 2 neste dagene og streken ble klarerer og klarere:)

men regner med at symptomene vil komme etter hvert;)

Skrevet

Første gangen var jeg kvalm og veldig trøtt.. blødde litt, men så skjedde det.. spontanabort

Andre gangen: kvalm, trøtt, klarer ikke å tenke på mat uten å bli kvalm av det. Lysten på maten forsvinner.. =/ rart.. men men..

Skrevet

Jeg testet positivt 3 dager før ikm.

Jeg hadde ømme pupper men det bruker jeg ha før tr.

Det enesete unormale var nokk at det var akkurat som jeg gikk i bakrus. Helt svimete, fikk ikke med meg når folk snakket til meg og kunne glemme igjen hunden min på besøk *flau*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...