♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei jenter! I dag (kveld) er det 14 dager siden jeg fikk positiv EL-test, så da jeg våknet brant det en graviditets-/billigtest i lommen min... Jeg har tatt flere slike tester før, men den jeg tok i dag fikk en svaaak ekstra strek... For 3 pp siden skjedde det samme, men da med 3 CB tester tatt på 1 1/2 døgn, og det ble ikke noe av da mensen kom som vanlig. Gyn. min sa at jeg nok hadde hatt en habituell abort; veldig mange har det uten å vite om det ettersom ikke mange tester så tidlig. Nå lever jeg litt i håpet (selv om jeg ikke har NOEN gravidtitetssymptomer) og skal teste på nytt i morgen tidlig om ikke tante rød dukker opp innen den tid... Jeg tar alltid EL tester både morgen og kveld, og ettersom den var negativ søndag morgen men positiv om kvelden (for 2 uker siden) er det jo en LITEN sannsynlighet for at jeg har graviditetstestet 1-2 dager for tidlig... (håpe håpe...). Æsj, mangefølelsen sier at jeg nok skrur forventningene litt vel høyt opp... Jeg får se det positive i det: nå ser det ut til at eggene blir befruktet, men at det er festingen av egget det står på... Stor forventningsfull klem fra
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Så spennende gammel (p)røver! Håper den blir sterkere for hver dag! Lykke til, og fortell hvordan det går. Spennende!!! Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Håper det går din vei nå røvern ! Krysser alt )
Agne Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Sååå spennende. Lykke til med nytestinga.
martine68 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Jøss så spennende da. Artig om det endelig skulle lykkes for dere gammel (p)røver. Håper testen blir enda mer tydelig neste gang du tester. klem fra
jenkas69 Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Å, så spennende! Det kan nok hende at du har testet litt tidlig ja, siden el-testen slår ut litt før selve el er... Kanskje det er derfor streken var svak. Håper du finner en ny og sterkere strek ved neste test:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå