Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Vet ikke om du husker meg, men jeg er nå her inne og kikker etter deg og noen andre innimellom. Gikk selv nesten en uke over IKM før testen endelig ble positiv...håper det har klaffet for deg nå:-)))
Lillegull og spiren Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hei:) Tuuuuuuuuuusen takk for kjempe koselig mld:) var utrolig koselig:) Jeg håååper virkelig at jeg er gravid nå,4 dager over ikm så det er jo håp. Men jeg har ingen gravid symtomer:( Så det tok så lang tid før testen ble posetiv hos deg?hadde du da kontroll på syklusen din så du viste når mensen skulle komme?
Lillen78 Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Helt enig! Håper det er tilfellet i vår situasjon!!
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Testet ikke EL, men hadde helt regelmessig mestruasjon i over et år i forkant...Var klar for å oppsøke lege for å finne ut om noe var galt jeg- ingen symptomer heller. Og med hyperemsisen rett rindt hjørnet så hører ikke jeg til den sorten som går gravid netsen uten å merke det. *krysser fingrene for deg*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Krysser fingrene for deg jeg og Baas! Synes virkelig at det er din tur nå
Tredjegull Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Så spennende. Krysser virkelig alt jeg har for deg nå:-) Måtte det endelig bli din tur!!! Klem fra
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 ååå,heier på Baas!!!! når skal du teste??
Lillegull og spiren Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 TUUUUUUUUSEN TAKK JENTER:) det er såååå koselig at dere støtter meg i denne tiden..dagene blir så lange når det eneste man tenker på er å bli mamma.. blir VIRKELIG skuffa om mensen kommer nå assa,for jeg vet ikke om jeg orker dette lenger.. I kveld har det vært en slitsom kveld,for jeg har nesten en type angst inni meg om mensen kommer eller om jeg skal få en posetiv teset,,,kjenner sånne ubehagelige sommer fugler i magen og stikk i hjerte..må liksom puste dyyypt for å ta meg sammen. Heier på dere også damer:) gode å ha dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå