Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Er i uke 13,,,puppene har ikke voks i det hele tatt..Er dette et dårlig tegn,,? Er så redd no ikke er som det skal..Har kun vært veeeeldig trøtt,,!
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Er ikke noe å være bekymret for! Hos noen vokser de masse og andre ikke fullt så mye. Dette har ingenting å si om det går bra eller ikke:) Er jo bare et graviditetssympton.. Akkurat som ikke alle blir kvalme, får halsbrann, leggkramper, hodepine osv, så vokser ikke puppene like mye hos alle:) Så er helt normalt:) Mine har heller ikke vokst mye, og det gjorde de heller ikke i forrige svangerskap før mot slutten når melka begynte å komme. Jeg er også i uke 13, og har heller ikke hatt stort andre symptoner enn å være veldig trøtt. Vi får tenke at vi er heldige som slipper unna kvalmen og andre kjedelige symptoner!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Takk for svar,,skal på ul i morgen..er litt nervøs
Labambie Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Jeg er i uke 21 og puppene mine har ikke vokst i det hele tatt! Hehe
Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg er i uke 25 og mine pupper har heller ikke vokst...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 gud å heldige dere er. er i uke 22 og de detter ut av bhene. pris dere lykkelige..
Leirha Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Mine pupper vokste til enrome dimensjoner i føsrte svangerskap, nå har jeg nesten ikke merket forskjell.. Til både min og samboers ergrelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå