liljamin Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 hei! jeg er i uke 39, 13 dager til termin og hodet er enda ikke festet. andre i samme båt? jeg regner med at jeg går over termin, men kan det være andre grunner til at hodet ikke er festet? takker for svar:)
buzzybie Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 dersom du har født før,fester ikke hodet seg nødvendigvis før du er i fødsel..jeg er 3 gangs og 2 dager over termin,og hodet festet seg vel for 1 uke siden ca.
elro "fødeklar" Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Hei. Jeg har også 13 dager igjen til termin. Fikk ultralydkontroll forrige onsdag, og da såg vi at hodet ikke var festet. Men hodet ligger langt nede i bekkenet, så jeg regner med det ordner seg. (Jeg er førstegangs).
strekkmerketrollet Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 hodet er ikke festet her heller (termin om 3 dager) men min ligger an til stjernekikker...
mamma til s@lma Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Hei, er førstegangs jeg og, 13 dager til termin og hodet langt i fra festet..forbereder meg på overtid jeg..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg er 38 uker i dag, 16 dager til termin, og her er heller ikke hodet festet. Jeg er 2.gangs, og da er det ofte sånn at hodet ikke festes før fødsel.
maybebaby :) Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Heisann!! Så godt å høre at det er flere i samme båt da!! :) nå ble jeg lettet..er selv i uke 38 å hodet er ikke festet her heller.Førstegangsfødende og angst for plutselig keisersnitt da han evt.ligger med bak først da har jeg tenkt men...sies nå at hodet skal værer nedover ivertfall.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Hei. er i mitt tredje sv.skap , og hodet har aldri vert festet hos meg. ikke engang den dagen fødselen startet. hvorfor det er sånn vet ikke jeg. Jeg har 14 dager igjenn og rekner ikke med at det kommer til å skje denne gangen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå