T@NE Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei vi vurderer å dra til Thailand en måneds tid før jul. Yngstemann er da 6mnd og så har vi ei på nesten 3 år. Flyturen tar 20 timer...Er vel mest spent på ho største. Noen som har erfaringer her?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Har hørt at man ikke skal reise med barn under 5 år til så fjerne land. Ikke pga reisetiden, men pga sykdomsfare... Små barn tåler ikke endringer like godt som oss.. Selv om jeg vet mange gjør dette og det er vanlig i dag leser jeg stadig helsesøstre og slikt som advarer mot det...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 20 timer, da er inkludert mellomlanding regner jeg med? Vi skal til Australia med to små på 10 mnd og 3 år. Vi var også der for tre år siden da lillegutt var 9-10 måneder. Tror det er fin alder på barna dine for en sånn tur. Minstemann ligger forholdsvis rolig og størstemann lar seg nok underholde av TV'n ombord. Håper dere har bestilt tur med fly med individuelle TV'er og dersom dere reiser med rutefly ta kontakt med flyselskapet med en gang for å reservere seter med babyseng foran i flyet. Kjøp flere små leker til størestemann så han har noe nytt å underholde seg med på turen. Vær forbredt på en slitsom tur. Lykke til!
T@NE Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 20 timer er fra døra hjemme til døra på hotellet. Og Australia er vel nesten dobbet så langt, så jeg fikk litt trua på det no. Har så veldig lyst, men ikke hvis det skal være på bekostning av barna sin trivsel. Hun på nesten 3 passer vel ikke i ei slik babyseng?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 hun passer ikke i babyseng nei;-) reiste med vår da han var 13mnd, han fikk plass i babysenga, måtte stappe han nedi da, hehe, lå med bena utenfor kanten. På mange fly er det først til mølla hvis de bare har en seng, andre kan du reservere. Ring og hør med selskapet. Uansett vil jeg anbefale de setene som er avsatt til små barn, de er ofte bak en vegg slik at barna kan ligge/sitte litt på gulvet der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå