Gå til innhold

Har fått dobbelhake :-( Snufs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh føler meg så ufattelig tjukk nå!!!! :-(

gått opp 18 kilo og nå er dobbelhaka kommet....

åhhh syns så synd i meg selv :-(

*syte-syte*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Kjenner igjen følelsen... Ikke mye sprettent igjen på denne kroppen heller nei, sånn bortsett fra magen;)

Prøver å ta det hele med et smil. Er ikke lenge igjen til hele magen forsvinner, forhåpentligvis sammen m en del veske og oppspart "smør":)

Har like under 8uker igjen og gått opp 13kg. Og det virker verken som vekta har tenkt å stoppe der, eller som om det hjelper uansett hva jeg gjør.

Tenker det blir verdt d!:)

Har en drøm om at amming og trilleturer skal fikse det hele etter en stund!:)

Skrevet

jeg føler med deg for slik hadde jeg når jeg gikk med nr 1 og da gikk jeg opp hele 20kg !

nå har jeg bare gått opp 4 og har ikke sett noe til dobbelhaka ennå :)

hvilken uke er du i HI?

jeg er 30+1

Skrevet

HI...

er 37 + 2 så heldigvis ikke sååå lenge igjen..

men føler meg bare såååå stor!!! :-(

ja får håpe amming og trilleturene virker FORT!!

Skrevet

føler med deg jeg:-)

22 kg her i gården så du har ikke lagt på deg så mye

Skrevet

hehe småtterier,damer ;o) lagt på meg 29 kg jeg... men, ingen dobbelhake ;o) doble hofter, derimot hehe ;o) satser på amming og trening :o)) skal gå sååå bra asså =)))

Skrevet

Og her er det 30 kilo +. 6 dager på overtid nå så nå kan det ikke bli mange flere kiloer før det er stopp :-D

Gleder meg noe sinnnnnnsykt til å begynne å bevege meg og kjenne at kiloene renner bort. Skjønner ikke hvor alle kiloene kommer fra, har ikke spist så usunt og mye. Har i tillegg ikke så mye vann i kroppen så det her blir spennende. Men bort skal dem - ikke tvil på det!!!!

Skrevet

Har lagt på meg 20 kg og er uke 34 uf og uf :) jeg er førstegangsfødende og vet egentlig ikke om de kg blir borte. Kan ikke skjønne noen ting, er aktiv, spiser sunt men drikker mye vann.

Skrevet

men det er veeeeeldig viktig å drikke mye vann så fortsett med det uansett...!!

jeg har gått opp 17 til nå :-( og ny veiing tirsdagen ... :-(

uke 37....

føler heller ikke jeg spiser så alt for usunt. men har ødem 2 så er sikkert noen kilo der håper jeg på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...