Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hvordan går di sammen? Jeg har en hund som vil være ca 1 år når babyen blir født. Noen tips om hvordan lettest få dette til å fungere.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 pappaen har hund og jeg har nesten hund. småen elsker de begge, de er helt forskjellige. tror det bare er sundt. så lenge man ikke er alergisk da.
Reese Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 hunden min var 4år når datteren min ble født. Det går kjempefint:) Var litt skeptisk i begynnelsen men det går overraskende bra:) tispa mi elsker å få hilse på babyen, ikke antydning til å være sjalu i det hele tatt. klem
Singelmamma og banden Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Da eldste ble født var hundene 5 år, og 11 mnd. Det gikk helt fint! Da nr to ble født var de samme hundene 8,5 og 4,5 år. Det gikk helt fint da også. Nå da nr tre ble født hadde vi bare yngste hunden igjen, eldste ble avlivet da jeg var 6 mnd på vei nå pga alder (snufs), men det går fortsatt bra! Det er sjelden noe problem. Ikke dytt hunden bort, men la den få snuse på babyen, ta deg av hunden når du har litt tid, og trille turer. Dessuten er det fint for hunden å ha eieren hjemme det året også ;-)
Singelmamma og banden Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Det viktigste man kan tenke på er at de endringene man har planer om å gjøre gjøres i god tid før babyen er født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå