Gå til innhold

da er det plass i postkassa;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har sendt deg post=)

Skrevet

jeg og=)

Skrevet

Hei Kimby:)

Må bare få si at jeg synes det er kjempe snilt gjort av deg å hjelpe mange her inne med ting de lurer på og som kansje er veldig viktig for vær enkelt person.

jeg blir så innponert over hvor dyktig og seriøs du er.

Må være gøy når du får så mye rett og kunne hjelpe andre mennensker,men sikkert litt slitsomt også.

Ha en fin dag Kimby:)

ps: foresten...får du fortsatt opp at jeg er gravid?ingen mensen enda i alle fall:)

Skrevet

Jeg sendte deg pm for noen dager siden, men jeg har ikke fått noen svar. Er det noen spesiell grunn til det? Hvis det bare er at du har glemt meg setter jeg veldig pris på om du har mulighet til å se på meg nå. Jeg har fortsatt besøk av den skrekkelige tante rød, men regner med at hun drar om et par dager... hi, hi.

Men ser du noe om når jeg eventuellt blir gravid igjen? Vi føler iallefall veldig for å prøve igjen nå, og denne syklusen var altså uten hell. Men hva skjer videre? Blir jeg gravid igjen snart, og hva kommer evnt til å skjule seg i magen min denne gangen?

Mannen min er født i juli-71 og jeg i juni-74

Tusen takk om du tar deg tid:-)

Klem

Skrevet

beklager tredjegull,men jeg har ikke fått noen pm før i dag...har no svart deg....har opplevd flere gang at folk mener de har sendt meg pm men jeg har ikke motatt noen.

baas...takk for en fin tilbakemeld:) ja jeg tar dette veldig seriøst,og jeg har taushetsplikt for å si det sånn...det jeg gjør for andre og kommer frem med...om det er en kanalisering,ånder ,hjelpere eller rensing av hus så er det hos meg...det kommer ikke lenger en som så.

jeg går heller ikke ut å forteller hvem jeg hjelper osv.

klem

Skrevet

Fikk du min PM Kimby?:)

Skrevet

fikk du min PM kimby?=)

Skrevet

hei hvordan får jeg deg til å spå meg...

når vil jeg bli gravid.. jeg født 27.06.86 han født 21.06.76

veldig takknemlig for svar...

Skrevet

Heisann!!

Satte inn penger på kontoen din i går jeg,og venter i spenning på svaret ditt.... :)

Klem

Skrevet

kommer i kveld:) men ikke skriv sånt her inne...da må du heller sende meg post eller mail..det kan bli tatt for at jeg annonserer her inne:)

Skrevet

har sendt deg pm:)

Skrevet

HeI!!

Har sendt deg post.. Håper du har mulighet..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...