☆Lille my* Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Er den bra og anbefales den av leger? Har ikke hørt noe om den jeg! bare nan og collett.. Vurderer å bytte fra nan pga mye gulping og mageknip. Hvordan blander man Hipp? kan man blande for hele dagen osv? Lukter den like ille som nan?
snartmammapåny Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Var omtrent som de andre mmeene jeg har prøvd. Eneste forskjellen her var at smån vred seg i magesmerter etter hvert måltid, så den måtte vi slutte med. Er vel den som er økologisk. Er vel ikmke anbefalt å lage opp mer enn 1måltid av noen mme, men mange gjør jo det fordi om, så opptil hver enkelt.
Blue Lady Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 På mine barn har jeg ikke merket forskjell ¨på noen av mme. Kjøper helst collet eller hipp. Synes hipp lukter helt ok, kan blande opp for hele dagen ja. Ga Mina en flaske i går (første gang hun fikk mme), hun fikk ikke vondt i magen eller noe.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Jenta mi fikk sinnsykt mageknip av både Hipp og Collet, så vi bruker nan.. Men det er vel forskjellg fra unge til unge, selvom de fleste jeg har hørt om som har brukt Hipp har barna fått vondt i magen... er jo ikke værre enn å bare prøve, du merker jo det rimelig fort...
Bettybu Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Poden gulpet mer av nan enn hipp, og nan luktet verre syntest jeg. Nan ble også mer "kornete" i flasken, blandet seg ikke skikkelig ut på en måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå