flypapir Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Sist jeg var her var det alltid reklame for ett sted som solgte litt artige mammagensere. Var bl.annet en med en blomst og en bie, en hvor det sto "jeg er ikke feit, jeg er gravid" ol. Noen som vet hvilken butikk dette er?? Evt andre steder hvor de har noe lignende? Takk for svar!
Tropiskjuice Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 hei har nettopp bestilt sånne jeg.. det var fra nine.no tror jeg det het.. men genserne var litt trangere enn de jeg vaneligvis bruker så ta en størrelse større enn det du vaneligvis bruker.. jeg må bytte et par av de.. håper du finner nor fint der =0)
flypapir Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 Tusen takk, var akkurat den butikken jeg lette etter! Skal passe på å bestille str. flodhest!
Tropiskjuice Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 samma måtte jeg =) trodde jeg var en xl da har jeg gardert meg tenkte jeg,da må del vel passe.. men NEI da =) er feit og sånn er det bare=) hehe.. bærer all vekta på magen har bare lagt på meg ca 3kg er i uke 22. men har fått mage så det holder =) morro det og se ut som en flodhest =) takke faaen for mamma klær eller så hadde jeg hatt et problem nå =0) hehe.. men syntes at magen min er fin jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå