mams1979+2små Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Gummistøvlene er for små, og jeg har kjøpt cherrox for å bruke i vinter. Men bør jeg kjøpe nye gummistøvler, eller kan vi bare ta i bruk cherroxene allerede nå? Han er snart 17mnd. De blir jo i tilfelle ikke mye i bruk. Han har greie høstsko i tillegg...
Trollemor og snuppa! Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jeg ville nok venta litt, men så spørs det jo på hvor kaldt det er der dere bor?
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg har kjøpt Cherrox til jenta på 15 mnd... Men vi bor på det våte og forblåste vestlandet, så... :-)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Det er 12 varmegrader her i dag og ungene ville ha på de nye ecco vinterskoene vi kjøpte i går. Kom ingen klager på for varme be ihvertfall så da hadde det vel gått med cherrox også.. De skal jo ikke bruker i kuldegrader, men den bør vel kanskje være under 10 pluss.. Har lurt på dette selv jeg!
mams1979+2små Skrevet 23. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2007 Bor på Østlandet, så det er ikke så innmari kaldt... Er liksom så usikker på om det er noen vits med nye gummistøvler.. Ikke det at det koster så mye altså.. Hmmm..mye man skal lure på.. Tenkte cherrox med bare tynn sokk nå..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Vi har brukt Cherrox ved ett par anledninger vi.. Østlandet.
krabbetrollet Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Hadde helt klart brukt cherroxene, og heller kjøpt nye gummistøvler til våren.
Kamomille Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 vanlig cherrox er ment for temperaturer fra - 5 til +5 grader. Husk at de ikke puster, så hvir barnet er varmt og svetter på bena kan det bli veldig klamt nedi cherroxen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå