Gå til innhold

Provera og pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de sånn at dere med uregelmessige syklusser som skal begynne på pergo får provera for å få mensen så dere kan begynne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fått pergo for uregelmessig mens, men jeg har ikke fått provera, så je sitter her og venter på mens som sikkert ikke kommer før neste sommer nå som jeg vil ha den;)

Skrevet

eg får pergo for å få el og provera for å få mensen så eg kan begynne på pergo.....

pergo skal jo du begynne når du får mensen ikke sant ( dag 3 eller 5 i syklus)

Skrevet

hmm, har egntli aldri hørt om provera:/

på min kur står det at jeg ska begynne med den første pillen på dag 4 i syklusen, også sa gynekologen at jeg skal begynne å teste etter el på dag 11, såm får håpe at kroppen min kommer til seg selv snart, harr sååååå lyst å få mensen nå...

har ikke så store forhåpmninger til å bli gravid med pergo, har prøvd og la være å tenke på det for viss jeg håper så mye så blir jeg bare så SKUFFA når det ikke går min vej. så jeg blir kjempe glad om pergo hjelper meg til å få mensen i anstendig tid:D

Skrevet

lykke til til deg og:D

Skrevet

Jeg vet flere som har fått Provera eller Primolut for og sette i gang mensen før Pergo. Dette er til de med lange og uregelmessige sykluser. Har også opplevd at noen av de som går på Pergo får kortere og mer regelmssige sykluser etterpå,

Lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...